Inici -> Empreses, organismes i altres -> SMAP
En virtud de la D.A. tercera del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel que es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, s'informa la interrupció de terminis en tramitació de procediments de contractació d'aquest Ajuntament
Interrupció de terminis en tramitació de procediments de contractació de l'Ajuntament de Palma
Amb l'objectiu de dotar de major publicitat i transparència la contractació municipal, i d'acord amb l'article 53 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, s'introdueix aquesta secció on es facilita l'accés a la informació necessària relativa a qualsevol licitació de l'Ajuntament, inclosos plecs de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques, terminis de presentació d'ofertes, relació de contractes en fase de licitació o adjudicats.
Instrucció per a una contractació pública amb responsabilitat social, mediambiental i lingüística
La Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma publica totes les licitacions públiques a la Plataforma de Contractació del Sector Públic de forma directa.
Instrucció sobre contractes menors a l'Ajuntament de Palma i als seus organismes autònoms
Accessibilitat platges
Cada punt de bany assistit està dotat de zona d'ombra, dutxes i lavabos accessibles, material de suport per a les persones usuàries (cadires, cadires de rodes, amfibuguis, crosses...), i està obert durant les dates i els horaris marcats.
També disposa de personal d'atenció que prestarà servei a les persones usuàries.
El personal d'atenció prestarà l'ajuda necessària per a realitzar transferències a cadires de rodes i/o a amfibuguis, i per a acompanyar a l'aigua de forma segura.
Es recomana a la persona usuària que l'acompanyi una persona que pugui ajudar-la, juntament amb el personal d'atenció, per a realitzar les transferències.
Si hi acudeix tota sola, el personal d'atenció durà a terme la transferència mantenint totes les mesures de seguretat davant el covid-19.
al personal d'atenció que presta aquest servei se li ha administrat almenys una de les dosis de la vacuna contra el covid-19.
Les casetes de socors, banys i dutxes es netejaran i desinfectaran després de cada interval d'1 hora i 15 minuts. Es disposarà de registre de les operacions de neteja i desinfecció.
ELS PUNTS ACCESSIBLES DE BANY ASSISTIT ESTAN A LES SEGÜENTS PLATGES:
De l'1 al 15 de juny: d'11.15 a 19 h
Del 16 de juny al 15 de setembre: de 10.15 a 19.30 h
Del 16 al 30 de setembre: d'11.15 a 19 h
De l'1 al 15 de juny: d'11.15 a 18 h
Del 16 de juny al 15 de setembre: de 10.15 a 19 h
Del 16 al 30 de setembre: d'11.15 a 18 h
CITA PRÈVIA
Sol·licitar cita telefonant a: 675 618 506 i 691 261 829
Les cites s'espaiaran en períodes de temps d'1 hora i 15 minuts, per a dur a terme les tasques de neteja i desinfecció de les instal·lacions.
Data última modificació: 28 de maig de 2021
AJUNTAMENT DE PALMA
Plaça
de Cort
1.
07001
Palma
(Illes Balears)
Telèfon: 971225900 - 630308226 · Atenció telefònica: 010