Data de publicació al Perfil del Contractant 13 de març de 2018
Per providència de Batlia de dia 12 de març de 2018 s'amplia el termini de la licitació, ja que per errada material no es va públicar integrament tota la documentació corresponent a les prescripcions tècniques.
El nou termini de presentació de propostes finalitza el 03 de maig de 2018
A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició la documentació corresponent.
VISITA ALS CENTRES:
En aplicació de la clàusula I.2 del quadre de característiques del contracte dels plecs administratius i per tal d'efectuar la visita als locals, centres i dependències administratives i centres escolars, el termini per efectuar-les es del dia 12 al 23 de març de 2018.
Els licitadors, abans de presentar la seva oferta, podran posar-se en contacte amb el Servei d'Edificis Municipals de l'Ajuntament de Palma (Tef. 971225900 - Ext. 5124) als efectes d'interessar document d'autorització municipal per poder efectuar VISITA.
Data de publicació al Perfil del Contractant 3 d'abril de 2018
Núm. d'expedient:
2018-017-A
Procediment d'adjudicació:
Obert subjecte a regulació harmonitzada
Tipus de contracte:
Serveis
Data de Publicació al Perfil del Contractant:
07/08/2018
Adjudicatari: Lot 1: SERVICIOS AUXILIARES DE MANTENIMIENTO Y LIMPIEZA SL (SAMYL) NIF: B-47037577 Lot 2: OPTIMA FACILITY SERVICES SL NIF: B-60124831
Formalització del contracte: El contracte s'ha formalitzat en data de 22 d'agost de 2018
Data d'adjudicació JG:
25/07/2018
Preu de l'adjudicació: Lot 1: 5.662.066,11 € (4.679.393,48 € més 982.672,63 € d'IVA) Lot 2: 7.339.316,18 € (6.065.550,56 € més 1.273.765,62 € d'IVA)
Informació Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:
1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".
AJUNTAMENT DE PALMA
Plaça
de Cort
1.
07001
Palma
(Illes Balears)
Telèfon: 971225900 - 630308226 · Atenció telefònica: 010