Data de publicació al Perfil del Contractant 20 de març de 2018
Per acord de la Junta de Govern de dia 14 de març de 2018 s'afegeix el llistat de personal a subrogar.
El nou termini de presentació de proposta finalitza el 3 d'abril de 2018.
A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició la documentació corresponent.
Núm. d'expedient:
2018-021-A
Procediment d'adjudicació:
Obert no subjecte a regulació harmonitzada
Tipus de contracte:
Serveis
Data de Publicació al Perfil del Contractant:
02/05/2018
Adjudicatari: EMERGÈNCIES SETMIL SL NIF: B-57227175
Formalització del contracte: El contracte s'ha formalitzat en data de 30 d'abril de 2018
Data d'adjudicació JG:
30/04/2018
Preu de l'adjudicació: 603.538,79 € amb IVA inclòs 510.712,07 € més 92.826,72 € d'IVA
Informació Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:
1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".
AJUNTAMENT DE PALMA
Plaça
de Cort
1.
07001
Palma
(Illes Balears)
Telèfon: 971225900 - 630308226 · Atenció telefònica: 010