Inici

Dades Específics d'aquesta contractació per estat

  • Anunci
  • Adjudicacions i formalitzacions

Contractació menor de subministrament de materials per activitats de promoció per a la salut incloent el disseny per a la salut


Contractació menor de subministrament de materials per activitats de promoció per a la salut incloent el disseny per a la salut


LOCALITZACIÓ: Palma
SERVEI: Sanitat i Consum de l'Àrea delegada de Turisme Sanitat i Consum CONTACTE: Persones encarregades Maria Ingla Pol i Isabel Rosauro Maqueda.
971 225 900 / ext. 1170 / 1106 maria.ingla@palma.cat i isabel.rosauro@palma.cat


DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 12/11/2020.
DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 19/11/2020 a les 14:00.


ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME: El subministrament del següent material amb un preu màxim de licitació de 13.000,00 euros IVA inclòs, amb característiques iguals o similars:

Joc de taula "El Desdejuni Saludable" personalitzat amb els següents components:

· Caixa tapa i base de mesures 275 x 275 x 45 mm, amb cartró gris de 1'2 mm de gruix folrat amb estucat de 250 gr./m2 imprès a 4 + 0 tintes + plastificat brillant.
· Safata interior en color blanc per allotjar la bossa amb els daus i fitxes i les 150 targetes.
· Tauler joc amb cartró gris de 1'75 mm folrat exterior amb geltex c/ negre i interior amb estucat de 135 gr./m2 imprès a 4 + 0 tintes + plastificat brillant, mesures 510 x 510 mm encunyat i plegat en creu (mesures plegat 255 x 255 mm).
· Joc de 150 targetes de mesures 63 x 89 mm amb estucat de 300 grs./m2 imprès a 4 + 4 tintes, tall, alçat i enfeixat en 3 grups de 50.
· Full d'instruccions, díptic (DIN A4 plegat en DIN A5) amb paper estucat de 125 grs./m2 imprès a 4 + 4 tintes.
· Bossa plàstic amb tancament, contenint: 4 daus punts de 16mm colors (1 x 4 colors: vermell, verd, groc i blau) + 4 peons plàstic de 14 x 25 mm colors (1 x 4 colors: vermell, verd, groc i blau).

El nombre de jocs de taula a subministrar serà de 250 unitats.


NOTA IMPORTANT:

- TERMINI MÀXIM D'ENTREGA DEL SUBMINISTRAMENT: 31 de desembre 
- LLOC D'ENTREGA MATERIAL: Servei de Sanitat i Consum.


PRESENTACIÓ D'OFERTES:
Les empreses poden presentar les ofertes preferentment a través de l'a/e sanitat@palma.cat


Si es presenta l'oferta mitjançant instància dirigida al Servei de Sanitat de l'Àrea delegada de Turisme, Sanitat i Consum, Plaça Santa Eulàlia n. 9-4ª 07001 Palma, caldrà informar de la seva presentació a l'adreça de correu electrònica indicada.


- Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per contractar amb l'Administració pública.


- Factura proforma o Pressupost desglossat dels productes subministrats, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica.

S'ha d'indicar el tipus de IVA aplicable o si l'activitat està exempta, despeses de transport (cas d'haver-n'hi) i les dades del compte bancari.


DOCUMENTACIÓ ANNEXA:
· Declaració responsable de la capacitat del contractista

Dades de la contractació:

Núm. d'expedient:
34/2020

Procediment d'adjudicació:
Contractes menors

Tipus de contracte:
Subministre

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data de Publicació al Perfil del Contractant:
30/07/2020

Adjudicatari:
MARK SITE AGENCY SL

Preu de l'adjudicació:
12.329,90 € (IVA incl.)


AJUNTAMENT DE PALMA  
Plaça de Cort 1. 07001 Palma (Illes Balears)
Telèfon: 971225900 - 630308226 · Atenció telefònica: 010