LLOC I TERMINI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES:
Les ofertes es poden presentar a través del següent correu electrònic: gestiointerna@pol.palma.cat o bé, mitjançant instància presentada al Registre General de la Corporació dirigida a l'Àrea de Seguretat Ciutadana de la Policia Local.
Per a poder optar a l'adjudicació, les empreses licitadores inclouran en la seva oferta, com a mínim, la següent documentació obligatòria:
A més, podran incloure com a documentació qualsevol tipus d'arxiu que considerin adient, per exemple documents explicatius sobre característiques específiques d'algun ponent, garanties, serveis addicionals, millores, etc., així com fotos descriptives dels articles per oferir una idea més fel del material que s'ofereix en la licitació per a la seva valoració posterior.
Si es presenta l'oferta per registre, caldrà informar-ne de la seva presentació a l'adreça de correu electrònic dalt indicat.
El termini de presentació d'ofertes finalitza als trenta (30) dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria a la pàgina web.
Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient podeu posar-vos en contacte amb la Comissaria de Suport a través del telèfon 971 22 55 00 - Ext. 2130, o bé amb la Secció de Gestió i Documentació Interna al telèfon 971 22 55 00 ¿ Ext. 2131
Núm. d'expedient:
0284-E22
Procediment d'adjudicació:
Contractes menors
Tipus de contracte:
Subministre
AJUNTAMENT DE PALMA
Plaça
de Cort
1.
07001
Palma
(Illes Balears)
Telèfon: 971225900 - 630308226 · Atenció telefònica: 010