Inicio -> Contratos menores

Datos Específicos de esta contratación por estado

  • Licitacions en curs
  • En fase de valoración

PARCS I JARDINS 2022-002 CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENT DE MAQUINARIA DIVERSA PER A LA BRIGADA DE PARCS I JARDINS

Núm. d'expedient: Infraestructures PIJ 2022-002
Assumpte: contracte menor de PARCS I JARDINS 2022-002 CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENT DE MAQUINARIA DIVERSA PER A LA BRIGADA DE PARCS I JARDINS

1. OBJECTE DEL CONTRACTE:
Descripció: Contracte de subministrament de maquinaria diversa per a la Brigada de Parcs i Jardins

2. JUSTIFICACIÓ DE LA NECESSITAT DEL CONTRACTE:
Davant l'obsolescència de la maquinaria disponible actualment s'imposa la necessitat de disposar de la maquinaria nova i actualitzada (complint normativa actual) necessària per a dur a terme totes les tasques de conservació i manteniment dels espais enjardinats, elements vegetals, jardineres i espais d'edificis municipals que estan sota l'àmbit de responsabilitat de la Brigada Municipal de Parcs i Jardins.

3. ESPECIFICACIONS TÈCNIQUES DE LA PRESTACIÓ:
Subministrament de maquinària diversa inclosa a la llista del Annexa II que s'adjunta, on es contempla separadament les especificacions tècniques de la maquinària i els elements addicionals necessàries pel seu funcionament (maquinària elèctrica) a subministrar amb preus unitaris sense IVA i l'IVA aplicable a l'import de sumbinistrament.
Es subministrarà, amb una sola comanda, al servei de Parcs i Jardins, per l'import de 14.457,80€ (IVA no inclòs).

4. JUSTIFICACIÓ DEL PROCEDIMENT, LA TRAMITACIÓ I LA FORMA D'ADJUDICACIÓ DE L'EXPEDIENT:

En aplicació de l'article 118 de la Llei 9/2017, de contractes del sector públic, el contracte es qualifica de menor ja que el seu import és inferior a 15.000 € (IVA no inclòs).

Tipus de contracte: Subministrament

Procediment i forma d'adjudicació: Contracte menor

Criteris de puntuació:
Es tindrà en compte l'oferta més avantatjosa de preus unitaris, d'acord a les especificacions tècniques del punt 3), pel pressupost màxim de licitació de 17.493,94 € ( I.V.A inclòs ).
D'altra banda, s'assenyala que l'objecte del contracte no s'ha configurat per a evitar l'aplicació de les regles generals de contractació.

5. ÒRGAN DE CONTRACTACIÓ:
La Regidora d'Infraestructures i Accessibilitat, conformement a l'Acord de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma del 28/10/2015.

6. VALOR ESTIMAT:
Aquest contracte té un valor estimat de 14.457,80 € (I.V.A. no inclòs)

7. PRESSUPOST DEL CONTRACTE I APLICACIÓ PRESSUPOSTÀRIA
Import amb l'IVA inclòs: 17.493,94 €
Aplicació pressupostària: 11.17100.62300
PARCS I JARDINS-EINES BRIGADA
Referència RC: RF 22022013915
OP 220220045511

8. TERMINI D'EXECUCIÓ:
Una vegada adjudicat el contracte, l'adjudicatari haurà de subministrar el material amb un termini de 1 mes des de la data d'adjudicació (data límit d'entrega 30/11/2022)

9. LLOC I TERMINI DE PRESENTACIÓDE PRESTACIÓ:
A l'oferta s'ha d'incloure el llistat complert de la maquinària de la proposta amb el preu unitari, la baixa ofertada que ha de ser única per a tot el lot, les unitats a subministrar (segons Annexa), l'import total per element de maquinària, l'import total d'execució material i l'IVA d'aplicació pels articles definits a la proposta.
L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic serveiadministratiu@palma.cat del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis 400, C.P. 07120 Palma).

El correu electrònic ha d'estar identificat amb:

a).-indicació de la licitació a què es concorre
b).- Nom i llinatges o raó social de l'empresa licitadora
c).- NIF
d).- Nom i els llinatges del representant, si escau.
e).-Els números de telèfon
f).- L'adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.

El licitador ha d'emplenar el model de declaració responsable que s'adjunta com annex per l'eventual supòsit de resultar adjudicatari.

9.1).-Documents que s'annexen:
Model de declaració responsable a emplenar pel licitador.
Model de DECLARACIÓ D'ABSÈNCIA DE CONFLICTE D'INTERESSOS (DACI)
PIJ 2022-002 MAQUINARIA CARACT. TÈCNIQUES
PIJ 2022-002 MAQUINARIA CARACT. TÈCNIQUES-PREUS

9.2).-Termini de presentació:
fins al dia 7 de novembre de 2022, a les 14:00 h

Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el Servei de Parcs i Jardins a través del telèfon 971 764800.

10. RESPONSABLE DEL CONTRACTE: Jordi Pizà Garriga, Cap de Secció I Toni Fons Ropero, Cap de Servei de Parcs i Jardins

11. TERMINI DE GARANTIA (O JUSTIFICACIÓ QUE NO SE N'ESTABLEIX)
El termini de garantia serà de 1 any, comptadors des de la recepció del material.

12. GARANTIES EXIGIDES PER A CONTRACTAR:
No és necessari constituir garantia definitiva, d'acord amb l'article 153 en relació amb el 118 de la Llei 9/2017, de contractes del sector públic.

13. FORMA DE PAGAMENT DEL PREU:
Una única factura a presentar una vegada s'hagi subministrat la maquinària
Els sotasignants declaren conèixer el contingut dels articles 52, 53 i 54 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i l'article 61 del Reglament financer (UE 2018/1046, de 18 de juliol 2018) i no tenir conflictes d'interès en aquesta actuació que integra l'expedient.

Palma,
El responsable del contracte
Jordi Pizà Garriga

Antoni Fons Ropero

Datos de la contratación:

Procedimiento de adjudicación:
Contratos menores

Tipo de contrato:
Suministro

Datos específicos En fase de valoración

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
07/11/2022


AJUNTAMENT DE PALMA  
Plaça de Cort 1. 07001 Palma (Illes Balears)
Teléfono: 971225900 - 630308226 · Atenció telefònica: 010